sellu

فروشگاه محصولات دانلودی سل یو

sellu

فروشگاه محصولات دانلودی سل یو

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

بازاریابی[1] خدمات

اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی و ملت ها قرار گرفته و از مرحله اولیه توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمان ها با بازارها تبدیل شده است، اغلب شرکت های کوچک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند و در مرحله سازماندهی بازاریابی خود هستند.

برای سازمان های غیرتجاری مانند موزه ها، دانشگاه ها و نهادهای دولتی، بازاریابی به منزله روش و وسیله ای برای ارتباط با مردم است. کشورهای در حال توسعه در مرحله آزمایش اصول بازاریابی برای بهبود سیستم توزیع داخلی خود و شناخت نقش احتمالی آن در بازارهای جهانی اند. بعضی از کشورها نیز در مرحله مطالعه چگونگی استفاده از تحقیقات بازاریابی، تبلیغات و قیمت گذاری برای بهبود برنامه ریزی های خود هستند.

تعریف های گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. مانند گروهی از فعالیت های تجاری وابسته، پدیده ای بازرگانی، فرآیندی اقتصادی، فرآیند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات، فرآیند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیاری معانی دیگر. هر کدام ازاین تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیت های بازاریابی است.

به نظر فیلیپ کاتلر[2](1382) برجسته ترین صاحب نظر در این رشته، بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن، افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران، تأمین می کنند.

2-2-2. استراتژی های بازاریابی برای سازمان های خدماتی

سازمان های خدماتی مانند شرکت های تولیدی، برای تعیین جایگاه خود در بازارهای منتخب و مورد نظر اقدام به بازاریابی می کنند ولی از آنجا که خدمات با محصولات قابل لمس متفاوت اند، به روش های دیگری از بازاریابی نیاز دارند. در یک شرکت تولیدی، معمولاً محصولات استاندارد می باشند و می توان آنها را در قفسه چید و در معرض دید مشتری قرار داد ولی در سازمان های خدماتی، مشتریان و کارکنانی که این خدمات را ارائه می کنند، «رابطه متقابل» برقرار می نمایند تا خدمت ارائه شود.

از این رو، ارائه کننده خدمت باید به شیوه ای اثربخش با مشتری رابطه ای متقابل برقرار کند تا هنگام ارائه خدمت، خدماتی با ارزش بیشتر یا برتر ارائه شود. رابطه متقابل اثربخش، به نوبه خود به این امر بستگی دارد که کارکنان ارائه کننده خدمت از چه مهارت هایی برخوردار باشند و این کارکنان چه نوع خدمت های حمایتی ارائه نمایند.

3-2-2.کیفیت خدمات[3]

تکریم ارباب رجوع و اصلاح نظام اداری بویژه در ادارات دولتی که با هدف تأمین وفاداری مشتری از خدمات عرضه شده در سازمان های مختلف صورت می گیرد از درک جایگاه واقعی مشتری در کشور ما حکایت می کند. چنانچه نگاهی گذرا به تاریخچه فعالیت های کیفیت در عصر اخیر داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که توجه به کیفیت کالا و محصولات ملموس از سابقه نزدیک به یک قرن برخوردار است.

اما تا سال های آغازین دهه 80 میلادی، مفهوم کیفیت در خدمات هرگز به طور جدی مورد توجه واقع نشده بود. عدم آگاهی از نحوه ارزیابی کیفیت خدمات و ناشناخته بودن ابعاد مختلف کیفیت در این حوزه، در کنار عدم احساس نیاز به تعریف استانداردهای مدون در زمینه خدمات، مهم ترین عوامل فقدان توجه جدی به این موضوع اساسی به شمار می رود.


[1]Marketing

[2]FhilipKotler

[3]Service Quality


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

رپورتاژ آگهی

شاید بارها و بارها با این کلمه آشنا شده باشید اما هرگز فکر نمیکنید که این کلمه چقدر در بالا بردن بازدید سایت و وبلاگ و محصولات و سود نقش بسزایی دارد
یک تعریف کلی . مزیت های رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی یک نمونه پست و یا توضیح از محصول و یا خدماتی است که در سایتهای مختلف درج میشود . ((  مثلا دو خط  در مورد محصول و یا سایت مورد نظر شما نوشته می شه )))
در بین نوشته ها و یا معرفی محصولات چند لینک نیز به وب سایت و یا محصول مورد نظر ارسال می شود ((  مثلا توضیحی در مورد ریزش مو و..... در چند خط داده میشه و بعدش مثلا کلمه شامپو جلو گیری از ریزش .. به صفحه یک محصول لینک داده میشه ...  ویا در خصوص یک خدماتی که شما ارائه میدید توضیحاتی نوشته میشه و دو یا سه لینک از صفحات سایت شما در اون گنجونده میشه )))
مزیت این نوع تبلیغات در سئو و بازدید وب سایتها نقش بسزایی دارد . حتی اگر در وب لاگ ها و وب سیتهای تازه تاسیس نیز چنین تبلیغاتی داشته باشید برای شما مفید خواهد بود . چون وقتی از وبلاگ و وب سایتی لینکی به سایت شما داده می شود این برای گوگل مهم میباشد و سایت شما را مفید میداند .
مزیت دیگر این نوع تبلیفات توضیحات چند خطی در مورد کالا یا خدمات مورد نظر میباشد و وقتی فردی مطالعه نمایید اطلاعات بیشتری در خصوص محصول یا خدمات بدست می آورد و هدفمند تر میتوانید افراد را به کالا یا خدمات خود جذب نمائید 
مزیت دیگر این نوع تبلیغات همیشگی بودن آن است یعنی تبلیغ و لینکی که در وب سایتها و وبلاگها گذاشته اید .برای همیشه در آن صفحات خواهد ماند و قطعآ به مرور زمان خیلی خیلی مفید خواهد بود
نکته مهم تر این که
با هزینه خیلی خیلی کمتر میتوانید با این نوع تبلیغات سایت و محصول خود را به صدها نفر ارائه دهید
  و مهم ترین نکته . وب سایتها و وبلاگ ها و فروشگاهای اینترنتی ما با قرار دادن لینک شما و متن تبلیغاتی شما در بین دهها و صدها پست و وبلاگمیتواند نقش بسزایی در بالا بردن بازدید شما داشته باشد
تنها یک بار هزینه کنید و مثلا در 10 یا 20 یا 50 وبلاگ و فروشگاه و وب سایت تبلیغ خود را درج نمائید و برای همیشه بک لینک داشته باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.